loading...

مجله ماشین | جدیدترین خبرها و تصاویر

خودروساز کره ای قصد دارد تفاوت های موجود در طراحی و معماری داخلی نمایندگی ها و نمایشگاه های خودروی خود در تمام نقاط جهان را از بین برده

طراحی واحد نمایندگی های هیوندای در سرتاسر جهان

ادمین بازدید : 442 چهارشنبه 12 شهريور 1393 نظرات (0)

 خودروساز کره ای قصد دارد تفاوت های موجود در طراحی و معماری داخلی نمایندگی ها و نمایشگاه های خودروی خود در تمام نقاط جهان را از بین برده و به یک طراحی واحد برای تمام این نمایندگی ها دست یابد.

این برنامه شرکت هیوندای که سال 2020 اجرا می شود تمامی نمایندگی های هیوندای در خارج از آمریکا را به یک طراحی مشابه می رساند؛ طرحی مدرن، با فضای نمایشگاهی وسیع، سقف های مرتفع و البته برنزی رنگ!
این برنامه هیوندای "هویت جهانی نمایندگی" نام دارد و هدف از آن تقویت ظاهر مدرن این برند در تمامی نمایندگی هاست که نشانه ای از تجربیات این شرکت در طول سالیان و روابط مشترک با مشتریان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
برچسب ها خودروساز کره ای ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 480
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 102,047
  • بازدید کلی : 855,237