close
تبلیغات در اینترنت
مجله ماشین | جدیدترین خبرها و تصاویر - 14

هیوندای با طعم بنتلی




دنیا با سرعت اعجاب‌آوری در حال تغییر است.

دنیا با سرعت اعجاب‌آوری در حال تغییر است. آمریکا می‌خواهد با یک ماهواره بزرگ همه مردم دنیا را از نعمت اینترنت پرسرعت و آزاد بهره‌مند سازد. تویوتا و هوندا دچار دردسر شده‌اند و فراخوان بزرگی برای رفع عیب محصولاتشان داده‌اند. هیوندای در تکاپو برای بهبود روزافزون است و مرسدس می‌خواهد یک چشمه دیگر از هنر گوردون واگنر را به همگان بنمایاند.

سرطراح بنتلی در دپارتمان هیوندای
برطبق آنچه منابع خبری نوشته‌اند لوک دانکرولوک سرطراح مشهور و توانمند بنتلی قرار است به‌زودی به هیوندای نقل‌مکان کند و کارش را در این کمپانی معظم ادامه دهد. لوک که خالق یکی از بهترین مدل‌های تاریخ بنتلی یعنی سری کانتیننتال و فلائینگ اسپور است و آخرین کارش برای بنتلی، مفهومی زیبای EXP 10 Speed 6 بوده قرار است مدیریت دپارتمان طراحی کیا هیوندای را برعهده گیرد. اگر این خبر درست باشد این دومین کوچ یکی از طراحان بزرگ گروه فولکس‌واگن به کره است. پیش از این و در سال ۲۰۰۶ پیتر شرایر سرطراح مشهور کمپانی آئودی به این گروه عزیمت کرده بود. برطبق خبرها قرار است شرایر تا سال ۲۰۱۷ از این گروه برود و جا را برای ایده‌های دانکرولوک باز کند. به نظر می‌رسد هیوندای عزم خود را برای ساخت محصولاتی با طعم بنتلی جزم کرده است.

Luc Donckerwolke

Luc Donckerwolke

هوندا و تویوتا و فراخوانی دیگر به دلیل عیب ایربگ
درباره نقص فنی خودروها و فراخوان‌های بزرگ شرکت‌ها جهت رفع نقص زیاد شنیده‌ایم اما گویا این بار و بنا بر اعلام سایت معتبر اتوبلاگ، هوندا و تویوتا به دردسر افتاده‌اند. بنابر اعلام موسسه امنیت ترافیک و سلامت بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) و موسسه تاکاتا، هریک از دو خودروساز ژاپنی موظف به فراخوان گسترده‌ای هستند. هوندا باید ۱ میلیون و ۳۹۰ دستگاه و تویوتا ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار دستگاه از خودروهایشان را به خاطر عیب ایربگ به کارخانه فرابخواند. خودروهایی که هوندا موظف به فراخوان آن‌ها و رفع نقصشان شده دو مدل پرفروش این شرکت یعنی آکورد در سال‌های ۲۰۰۵-۲۰۰۷ و سیویک در سال‌های ۲۰۰۱-۲۰۰۵ هستند. فراخوان تویوتا هم مربوط به خودروهایی است که همگی متعلق به دوره زمانی ۲۰۰۳-۲۰۰۷ هستند و مدل‌های مختلفی از جمله کرولا، ماتریکس، سکویا، توندرا و لکسس اس سی ۴۳۰ را شامل می‌شود.

2004 Honda Civic EX

۲۰۰۴ Honda Civic EX

مرسدس E-Class 2016 و خطوط زنانه‌تر
مرسدس برای سال ۲۰۱۶ در تدارک تغییرات عمده‌ای در ظاهر و باطن مدل محبوب و پرفروش خود E class است. ازاین‌رو با تغییراتی گسترده در طراحی خودرو و دمیدن روح جدید به بدنه خودرو، ما را از خاطرات مرد میان‌سال مرسدس دور می‌کند. گوردون واگنر مدیر طراحی مرسدس بنز در مدل E-class نیز همان خطوط همیشگی و آشنای خود را به‌کاربرده تا E را از ابهت مردانه‌ای که در سال‌های نه‌چندان دور داشته جدا کند و هم‌نوا با محصولات جدید کمپانی، چهره‌ای مواج، ملایم و البته زنانه بیابد.

Mercedes-Benz E-Class Rendering

Mercedes-Benz E-Class Rendering

به گزارش سایت معتبر اتواکسپرس این چهره زنانه که به‌تازگی و در ۳ سال اخیر در محصولات بنز بروز یافته به‌تازگی در مدل ۲۰۱۶ مرسدس E-class نیز نضج یافته و تصاویر اولیه از E-class 2016 نشان می‌دهد این مدل بیش از آنکه هویت مشهور، اختصاصی و زیبای خود را حفظ کند به محصولاتی همچون S class و البته C class نزدیک شده و خطوط روی بدنه آن به‌ویژه در جلو و کناره خودرو یادآور سدان سوپرلوکس مرسدس بنز است.

Mercedes-Benz E-Class Rendering

Mercedes-Benz E-Class Rendering

Mercedes-Benz E-Class Rendering

Mercedes-Benz E-Class Rendering

جاسوسان صنعتی مهندسان مرسدس بنز را در حال آزمایش E-class در نورنبرگ رینگ دیده‌اند. البته از عکس‌های جاسوسان نمی‌توان مشخصات دقیقی برای این مدل ذکر کرد اما به نظر می‌رسد که اندکی افزایش در طول خودرو و قوسی ملایم در قسمت انتهایی سقف ایجاد شده است. بدین ترتیب اگر عکس‌های لو رفته درست باشد باید از وداع مرسدس بنز با مدل‌های جعبه‌ای صحبت، مدل‌هایی که از ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ و سپس از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ بر مرسدس و شیوه طراحی‌اش احاطه داشتند.

  • Spy-Photo

    Spy-Photo

  • Spy-Photo

    Spy-Photo

برطبق شنیده‌ها مرسدس بنز در این مدل جدید E و گونه AMG از موتوری V8 و دوتوربو با قدرت ۶۰۰ اسب‌بخار بهره می‌برد و تأکید دارد حتماً از تکنولوژی PLUG-in در سری E جدید استفاده کند.

نیسان برقی جدیدی به بازار ارائه می‌کند
نیسان قرار است ون برقی جدیدی با گنجایش ۷ سرنشین تولید کند و آن را تا اواخر تابستان به بازار عرضه کند. این ون که نمونه اصلاح شده ون برقی NV200 است با نام E- NV200 تولید می‌شود و قرار است در ژاپن و اروپا تولید گردد. این خودرو فعلاً در آمریکا در حال گذراندن آزمایش‌های نهایی است. از آنجا که این خودرو بسیار بهینه است برای خانواده‌های بزرگ و رانندگان تاکسی مناسب است.

  • nissan e-nv200

    nissan e-nv200

  • nissan-e-nv200-1_2560

    nissan-e-nv200-1_2560

خیز لینکلن برای ورود به بخش سدانهای سوپرلوکس
تصاویر جاسوسان صنعتی از خیز لینکلن برای تولید مدل زیبای کانتیننتال که بهار امسال در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد خبر می‌دهند. احتمالاً لینکلن برای مدل پایه این خودرو از موتور ۶ سیلندر و ۳ لیتری سری اکوبوست فورد استفاده می‌کند.

LINCOLN CONCEPT

LINCOLN CONCEPT

همکاری GM و ایسوزو برای حمله به بخش متوسط خودروهای تجاری
به گزارش اتوبلاگ ISUZU و GM یک همکاری استراتژیک را برای بیش از ۴۰ سال حفظ کرده‌اند و با این کار به ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار مشترک در سراسر جهان پرداخته‌اند. این کار باعث شده تا با تقویت مداوم یک سنت و رابطه طولانی‌مدت به کشف همکاری مختلف درزمینهٔ ساخت وسایل نقلیه تجاری در ایالات‌متحده بپردازند.

Chevrolet 4500 Low Cab

Chevrolet 4500 Low Cab

حال از آمریکا خبر می‌رسد GM و ایسوزو برای تولید و فروش بیشتر در بخش میانی خودروهای تجاری تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده‌اند و توافق شده تا ایسوزو برنامه‌های مختلف خود برای این بخش از بازار را پیگیری کند. این اولین بار از سال ۲۰۰۹ است که جنرال موتورز از تمایل خود برای حضور در این بخش از بازار سخن می‌گوید و قرار است همکاری این دو در قالب محصولاتی با برند شورولت نمود یابد. این مدل که قرار است در شش سری: ۳۵۰۰، ۳۵۰۰HD، ۴۵۰۰، ۴۵۰۰HD، ۵۵۰۰ و ۵۵۰۰HD به‌صورت خودرویی با شاسی لخت عرضه شود می‌تواند نیازهای مختلف مصرف‌کنندگان را برای استفاده از این کامیونت‌ها برطرف سازد.
مصرف‌کنندگان می‌توانند از میان سه موتور مختلف به انتخاب بپردازند. دو موتور اول هردو متعلق به ایسوزو هستند و با حجم ۳.۰ لیتر و ۵.۲ لیتری موتور دیزل می‌توانند بخشی از بازار را پوشش دهند و گروه دیگری که خواهان قدرت بیشتری هستند می‌توانند یک موتور ۶.۰ لیتری V8 بنزین سوز را که متعلق به GM است انتخاب کنند و همزمان از یک گیربکس شش سرعته بهره ببرند. به گفته باب ویلر سخنگوی شرکت که با Autoblog صحبت نموده، مدل‌های دیزلی در ژاپن ساخته خواهد شد و بقیه مدل‌ها به‌صورت کیت در تأسیسات جنرال موتورز در شارلوت مونتاژ می‌شوند. ایسوزو محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های شورولت در امریکا به فروش خواهد رساند.
از سال ۱۹۱۱ که شورلت در دیترویت تأسیس شده تا حال یکی از بزرگ‌ترین مارک‌های خودرو در سرتاسر جهان است. این کمپانی با ایجاد کسب‌وکار در بیش از ۱۱۵ کشور توانسته موفقیت عظیمی به دست آورد و موفق شده تا با فروش انواع ماشین و کامیون در سراسر جهان که تا ۴.۸ میلیون دستگاه در سال می‌رسد کار بزرگی انجام دهد. شورلت برای مشتریان خود وسایل نقلیه‌ای با بهره‌وری بالا و مصرف سوخت مناسب فراهم می‌کند. خودروهایی با قابلیت عملکرد جذاب و طراحی مناسب که باعث می‌شود ضربان قلب شما به شماره بیفتد و در عین حال خودروهای شورولت از ویژگی‌های ایمنی فعال و غیرفعال و فن‌آوری‌های روز به‌خوبی بهره می‌برند.

نویسنده : ادمین | تاریخ : سه شنبه 30 تير 1394 | بازدید ها : 201 بار

گزارشی از ساختمان مرکزی مک‌لارن




مک‌لارن نامی شناخته شده در دنیای خودرو است. حتی اگر کسی مسابقات فرمول یک را دنبال نکند، جایی که این کمپانی به مدت نیم‌قرن جولان داده است،

 

مک‌لارن نامی شناخته شده در دنیای خودرو است. حتی اگر کسی مسابقات فرمول یک را دنبال نکند، جایی که این کمپانی به مدت نیم‌قرن جولان داده است، سوپرماشین‌های F1، ۱۲C، P1، ۶۵۰S و ۶۷۵LT را حتماً می‌شناسید. با این حال، شاید بسیاری نیز با مک‌لارن به‌خوبی آشنا نباشند. مک‌لارن با معرفی سوپرماشین زیبای خود با عنوان ۵۷۰S که سطح قیمتی آن در زیر ۲۰۰ هزار دلار، نسبتاً قابل‌دسترس است، تبدیل به برندی شد که بیشتر بتواند در لیست خریدها و همین‌طور دیوارهای اتاق‌خواب‌ها قرار بگیرد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به ساختمان مرکزی مک‌لارن در ووکینگ انگلستان.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

مک‌لارن اولین و پیشروترین کمپانی مسابقات فرمول یک است که در همین حال، خودروهای جاده‌ای نیز می‌سازد. نام این کمپانی برگرفته از مؤسس آن و قهرمان افسانه‌ای مسابقات، بروس مک‌لارن (Bruce McLaren) است؛ کسی که نزدیک به نیم‌قرن پیش در یک تصادف ناگوار در پیست جان خود را از دست داد. مک‌لارن شهرت اصلی خود را از مسابقات فرمول یک به‌دست آورده است. در واقع، کار اصلی این کمپانی، ساخت خودروهای مسابقه‌ای است.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

حال و هوای مک‌لارن پر از خاطره اتفاقات تاریخ‌ساز است؛ مخصوصاٌ در داخل ساختمان‌های مرکزی با شکلی شبیه به «تایجیتو» که با نام «مرکز تکنولوژی» شناخته می‌شود. در مرکز تکنولوژی، تیم مسابقات فرمول یک، بخش تکنولوژی‌های کاربردی مک‌لارن، مک‌لارن اتوموتیو (بازوی تولید خودرو) و گروه تکنولوژی مک‌لارن مستقر هستند. این ساختمان زیبا با ساختاری از شیشه و فولاد که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده، شامل دفاتر شرکتی مک‌لارن، یک تونل باد، یک سالن تمرین و ورزش برای کارمندان، یک سالن تمرین دیگر برای تیم فرمول یک، یک کافه مجلل و شیک و یک ویترین افتخارات است که طولی به اندازه نصف یک زمین فوتبال دارد.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

خودروهای فرمول یک مک‌لارن دقیقاً در مرکز تکنولوژی توسط مهندسان شیک‌پوش ساخته می‌شوند. بنابراین دسترسی به این بخش، امتیاز ویژه‌ای که تنها نصیب عده معدودی می‌شود؛ مشتریان سطح بالا، اعضای تیم فرمول یک مک‌لارن و کارمندان کمپانی. مک‌لارن به‌ندرت از باشگاه‌های هواداری فرمول یک و گروه‌های نظیر آن برای بازدید دعوت می‌کند.

یکی از بخش‌های اصلی ساختمان «بلوار» یا The Boulevard نام دارد که در آن خودروهای تاریخی مک‌لارن در فرمول یک پارک شده‌اند. در صف خودروهای پارک شده، ترتیب زمان رعایت شده است. این مجموعه یک تاریخ‌نگاری واقعی از نوآوری‌های فرمول یک است که پیشرفت مک‌لارن در طول دوران مسابقات، به‌خصوص در زمینه آئرودینامیک به تصویر می‌کشد. مک‌لارن می‌گوید که تمام خودروهای حاضر در «بلوار» آماده حرکت هستند و در مراسم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی خاص نمایش داده می‌شوند.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

در طرف دیگر دیوار شیشه‌ای انعکاس یک استخر آب خودنمایی می‌کند برای خنک‌کردن تونل باد استفاده می‌شود.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

آماندا مک‌لارن (Amanda McLaren)، دختر بروس مک‌لارن، راهنمای این بازدید از مرکز تکنولوژی بوده است. «مک‌لارن دختر» تنها ۷ سال داشت که پدرش را از دست داد و در حال حاضر به‌عنوان «سفیر برند» مک‌لارن فعالیت می‌کند. دانش وی در مورد خودروهای فرمول یک و نوآوری‌های مختلف کمپانی و علاقه‌اش به برند باعث اشتیاق بیشتر به دانستن اطلاعات در مورد صف طولانی خودروهای فرمول یک می‌شود.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

ایستگاه بعدی ساختمان مونتاژ به مساحت ۳۵۰ هزار فوت‌مربع یا ۳۲۵۱۶ مترمربع است. در این ساختمان، یک بخش مجزا به مساحت حدود ۲۲۰ هزار فوت مربع وجود دارد که در آن تمام خودروهای جاده‌ای مک‌لارن مونتاژ می‌شوند. مطابق گفته آلن فاستر (Alan Foster)، مدیر بهره‌برداری مک‌لارن، این خودروها تماماً با دست در ۳۲ ایستگاه مختلف و با در کنار هم قرار دادن ۱۱ هزار قطعه ساخته می‌شوند. در حال حاضر این خط در هر سال ۱۷۰۰ دستگاه سوپرماشین شامل ۶۵۰ کوپه و اسپایدر، و ۶۷۵LT کوپه تولید می‌کند. ساخت هر کدام از آنها زمانی در حدود ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. در همین حال، سال بعد با سرعت‌بخشیدن به روند تولید این خودروهای اسپرت، خروجی این خط تولید به ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت. خودروهای میلیون دلاری P1، P1 GTR و سری خودروهای آینده «آلتیمیت» نیز در همین سالن و البته در یک خط تولید جداگانه و کوچک‌تر ساخته می‌شود. طبیعی است که این خط تولید، چندان سریع پیش نمی‌رود.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

روند تولید خودروهایی با رنگ و طراحی بدنه مشابه برای بهره‌وری بیشتر به صورت همزمان دنبال می‌شود. با این حال، مطابق گفته «فاستر»، خط تولید همیشه با تغییرات قابل‌توجهی روبروست. اتاق رنگ‌آمیزی جای دیگری است که با لباس مخصوص باید وارد آن شد؛ جایی که دو نفر در حال اسپری کردن رنگ به‌صورت دستی به بدنه چند ۶۷۵LT هستند. جذابیت این بدنه در زیر نور ناحیه بررسی رنگ‌آمیزی خیره‌کننده است. در همین حال، «فاستر» توضیح می‌دهد:

وقتی مشتریان به اینجا سر می‌زنند، برخی چیزها را بر روی خودروهای دیگر می‌بینند و از آنها خوششان می‌آید. ما زمان آماده‌سازی را کاهش داده‌ایم؛ بنابراین اگر یک مشتری چیزی مدّنظر داشت، می‌توانیم به‌راحتی مطابق سفارش وی عمل کنیم. این کار، ارزش برند قابل‌توجهی برایمان به همراه دارد.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

قبل از اینکه مرکز تکنولوژی ساخته شود، پایگاه مک‌لارن در یک ساختمان بسیار معمولی قرار داشته که چند کیلومتر با ساختمان جدید فاصله دارد. البته هنوز هم این پایگاه قدیمی، محل تولید خودروهای مسابقه‌ای تحت نام مک‌لارن GT است. در واقع، کارگاه بزرگی است که در آن مدل‌هایی مانند اسپرینت و GT3 از مک‌لارن متولد شده‌اند. مک‌لارن GT یک کارگاه رؤیایی برای تیونینگ خودروهاست؛ جایی که ممکن است به‌راحتی با چیزهایی مانند یک اسپویلر بزرگ فیبرکربنی یا یک غربیلک فرمان ۳۰ هزار دلاری روبرو شوید. البته در اینجا عکس‌برداری ممنوع است.

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

مقصد نهایی، مرکز عملیات ویژه مک‌لارن یا MSO است که در کنار مک‌لارن GT قرار دارد و در اینجا هم نمی‌تواند دوربین به همراه داشت. در این بخش، مک‌لارن برخی تنظیمات منحصر به فرد برای خودروهای مشتریان خاص انجام می‌دهد. تنها کافی است اشاره کنیم که نه‌تنها مدل‌های جدید P1 و ۶۵۰S برای دریافت ویژگی‌های MSO در این بخش دیده می‌شوند، بلکه برخی مدل‌های F1 شامل یکی از F1 GTR ها که مک‌لارن با آن در مسابقات لمانز سال ۱۹۹۲ به روی سکو رفت نیز حضور دارند. حتی مدل تهاجمی مک‌لارن X-1 که تنها یک نسخه از آن برای یک مشتری غیرعادی در MSO در سال ۲۰۱۲ ساخته شده، در این مرکز دیده می‌شود که البته طبیعتاً برای انجام سرویس است.

2012 McLaren X-1 Concept

۲۰۱۲ McLaren X-1 Concept

McLaren Technology Centre

McLaren Technology Centre

تنها راه داخل شدن به مرکز MSO، زمانی است که واقعاً یک مشتری MSO باشید؛ یعنی یک سری آپشن‌ها برای خودروی مک‌لارن خود سفارش دهید؛ هر چیزی، از المان‌های اضافی فیبرکربنی در داخل کابین تا طرح‌های رنگ‌آمیزی عجیب و غریب.

McLaren

McLaren

در نهایت، چیزی که بیشتر از همه در مورد مک‌لارن جلب‌توجه می‌کند، اهتمام این کمپانی به ساخت افراطی‌ترین خودروها در پیست و خارج از پیست است. برای دیدار از نزدیک با این ساختمان‌های مک‌لارن، تنها چند راه وجود دارد؛ اینکه یک «مک‌لارن» بخرید یا با یک «مک‌لارن» در مسابقات شرکت کنید و یا برای «مک‌لارن» کار کنید.

McLaren

 

نویسنده : ادمین | تاریخ : یکشنبه 28 تير 1394 | بازدید ها : 199 بار

رونمایی از سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید در ژاپن




سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید آخرین‌مدل هیبریدی این نام تجاری هست که گویا قرار است تنها در ژاپن عرضه شود.

 

سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید آخرین‌مدل هیبریدی این نام تجاری هست که گویا قرار است تنها در ژاپن عرضه شود. ازنظر ظاهری، به لطف اسپویلر جلو و بامپرهای عقب، رکاب‌های اضافه شده، اسپویلر روی سقف و چراغ‌های عقب LED، ایمپرزا اسپرت هیبرید متفاوت از مدل‌های دیگر ایمپرزا شده است.

Subaru Impreza Sport Hybrid

Subaru Impreza Sport Hybrid

ایمپرزا جدید قدرت خود را از یک موتور چهار سیلندر بنزینی ۲.۰ لیتری با توان ۱۴۸ اسب بخار و موتور الکتریکی ۱۳ اسب بخاری می‌گیرد و از یک گیربکس مخصوص لاینرترونیک CVT بهره می‌برد. با تمام این تمهیدات درنهایت مصرف سوخت ترکیبی این هاچ‌بک به ۴.۹۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر رسیده است. سوبارو می‌گوید عملکرد موتور کمکی، شتاب صاف و خطی ارائه می‌دهد.

Subaru Impreza Sport Hybrid

Subaru Impreza Sport Hybrid

باتری و قطعات ولتاژ بالا به‌منظور استفاده بهینه از مرکز ثقل پایین و توزیع متعادل وزن بین چرخ‌ها در عقب ماشین قرار گرفته‌اند و همچنین سیستم درایو هم تمام چرخ محرک است.

Subaru Impreza Sport Hybrid

Subaru Impreza Sport Hybrid

سوبارو ایمپرزا اسپرت هیبرید به‌صورت استاندارد به فن‌آوری کمکی دوربینهای استریوی EyeSight مجهز شده است. سیستم هیبریدی همراه با EyeSight کار می‌کند و با فعال شدن اکو-کروز کنترل وظیفه دارد تا حداکثر استفاده از موتور الکتریکی را فراهم کند و وظیفه تولید برق از ترمزها در هنگامی‌که کروز کنترل تطبیقی درگیر است را دارد که نتیجه آن بهبود مصرف سوخت در شرایط رانندگی روزمره است.

Subaru Impreza Sport Hybrid

Subaru Impreza Sport Hybrid

در داخل کابین، از رنگ‌های آبی منحصربه‌فرد، پانل‌های مشکی-پیانو و تریم کروم استفاده شده است. مدل تاپ-گراد از صندلی چرم جیر نقره‌ای با دوخت آبی، همراه با ویژگی‌های دیگر ازجمله گرم‌کن صندلی برای راننده و سرنشین جلو بهره می‌برد.

شروع قیمت ایمپرزا اسپرت هیبرید از ۲۰,۳۵۰ دلار است و قرار است از ۱۰ جولای در نمایندگی‌های سراسر ژاپن عرضه می‌شود.

نویسنده : ادمین | تاریخ : جمعه 26 تير 1394 | بازدید ها : 129 بار

آینده موردانتظار برای سدان‌های متوسط خانوادگی




در دنیای بی‌رحم سدان‌های متوسط دیفرانسیل جلو، حفظ تازگی در بین محصولات عنصری کلیدی به شمار می‌رود. سرآمدهای کلاس سدان‌های متوسط خانوادگی از محصولات تویوتا و هوندا هستند

در دنیای بی‌رحم سدان‌های متوسط دیفرانسیل جلو، حفظ تازگی در بین محصولات عنصری کلیدی به شمار می‌رود. سرآمدهای کلاس سدان‌های متوسط خانوادگی از محصولات تویوتا و هوندا هستند که تا یک دهه پیش چرخه ۴ ساله‌ای را برای محصولات خود درنظر می‌گرفتند، ولی در حال حاضر این چرخه تولید و بازنگری دوباره را به ۵ سال افزایش داده‌اند. این در حالی است که برندهای کره‌ای هیوندای و کیا برخلاف تویوتا و هوندا با شتاب بیشتر هر ۴ سال یک‌بار به طراحی دوباره بسیاری از محصولات خود می‌پردازند.

2015-midsize-sedans-front-end-in-motion

۲۰۱۵-midsize-sedans-front-end-in-motion

هرکدام از برندها را که درنظر بگیرید، هر چرخه تولید به معنای طراحی دوباره پنل‌های بدنه و عناصر داخلی است که اغلب با ارتقای موتور نیز همراه است. در مورد موتور معمولاً کارهای مانند اضافه‌کردن انژکتور مستقیم یا دیگر تکنولوژی‌ها انجام می‌گیرد. جایگزینی و تغییرات کلی پلتفرم‌ها و موتور معمولاً در فاصله دو چرخه تولید صورت می‌گیرد.

همچنین برخی ارتقاهای جزئی و تا حدّی جدی، شامل طراحی دوباره جلوبندی وعقب، تریم‌های جدید، ارتقای طراحی کابین و سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی همراه با آخرین تکنولوژی‌های ارتباطی در بین چرخه‌های تولید، در فواصل ۲ تا ۳ سال انجام می‌شود.

mid-size sedans 2015

mid-size sedans 2015

درنظر داشتن تمامی این مسائل می‌تواند برای خرید یک سدان خانوادگی دیفرانسیل جلو از یک برند معتبر بسیار مفید باشد؛ جایی که باید بدانید به دنبال آخرین و بهترین مدل هستید، یا می‌خواهید یک مدل پا به سن گذاشته را که قرار است به‌زودی جایگزین شود، با قیمت مناسب‌تر تهیه کنید. در ادامه راهنمایی برای شرایط مورد انتظار در خودروهای این کلاس برای ۵ سال آینده آماده شده است.

سال ۲۰۱۶

مزدا ۶ – تغییرات جزئی

2016 Mazda 6

۲۰۱۶ Mazda 6

شورولت مالیبو – نسخه جدید

2016 Chevrolet Malibu

۲۰۱۶ Chevrolet Malibu

کیا اپتیما – نسخه جدید

2016 KIA Optima

۲۰۱۶ KIA Optima

فورد فیوژن – تغییرات جزئی

2015 Ford Fusion

۲۰۱۵ Ford Fusion

نیسان آلتیما – تغییرات جزئی

Nissan Altima

Nissan Altima

فولکس‌واگن پاسات – تغییرات جزئی

volkswagen passat

volkswagen passat

هوندا آکورد – تغییرات جزئی

Honda

Honda

سال ۲۰۱۷

مزدا ۶- بالاخره مدل با موتور دیزل وارد بازار امریکا می‌شود.

سال ۲۰۱۸

نسل جدید هوندا آکورد

نسل جدید تویوتا کمری

کرایسلر ۲۰۰ – تغییرات جزئی

هیوندای سوناتا – تغییرات متعادل

سال ۲۰۱۹

نسل جدید مزدا ۶

Mazda

نسل جدید فورد فیوژن

نسل جدید نیسان آلتیما

نسل جدید فولکس‌واگن پاسات

مدل سال ۲۰۲۰

نسل جدید هیوندای سوناتا

نسل جدید سوبارو لگاسی

نسل جدید کرایسلر ۲۰۰

نویسنده : ادمین | تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 | بازدید ها : 123 بار

مرسدس بنز قصد احیای R کلاس را دارد




مرسدس بنز به‌منظور پر کردن شکاف SUV ها می‌خواهد R-کلاس را احیا کند

 

با توجه به گزارش‌های اخیر، مرسدس بنز به‌منظور پر کردن شکاف SUV ها می‌خواهد R-کلاس را احیا کند.قبل از اینکه درباره جزئیات این مدل صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به گذشته R-کلاس بیندازیم. به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردیم، مرسدس بنز در این سال اعلام کرد که در نمایشگاه نیویورک از مدل ۲۰۱۳ کلاس GL با طراحی جدید پرده‌برداری خواهد کرد. درعین‌حال مدل جدید GL باعث حذف و کنار رفتن مدل‌های کلاس R از بازار ایالات‌متحده شد. درواقع علت اصلی عدم استقبال خریداران (به‌خصوص خریداران آمریکایی) از R کلاس، جذابیت بیشتر SUVهایی مثل GLK, GLS و MLS بود.

Mercedes R-Class facelift

Mercedes R-Class

سال ۲۰۱۵ برای مرسدس بنز سال SUVها است و این شرکت تقریباً تمام شاسی‌بلندهایش را به‌روزرسانی کرده است: مدل‌های جایگزین M-کلاس و GL کلاس همراه با تغییر نام به GLE کلاس و GLS کلاس، معرفی شدند و همچنین این کلاس شاهد تولد یک برادر جدید به نام GLE کوپه هست که قرار است در تابستان به بازار عرضه شود.

Mercedes R-Class facelift

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class facelift

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class facelift

Mercedes R-Class

جیسون هوف، رئیس و مدیرعامل بخش بین‌المللی مرسدس بنز ایالات‌متحده (MBUSI) می‌گوید:

با ورود GLE کوپه جدید و افزایش تقاضایی که برای suv ها داریم، کارخانه Tuscaloosa باید تمام ظرفیت تولید خود را برای این بخش قرار دهد

Mercedes R-Class Interior

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class Interior

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class Interior

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class Interior

Mercedes R-Class

ولف دیتر کورز نایب‌رئیس مرسدس بنز می‌گوید:

در حال حاضر مدل‌هایی از کلاس R در بازار وجود دارد – شاید برای این کار خیلی زود بود – ما هنوز در چین در حال فروش R-کلاس هستیم و فروش خوبی داشتیم، ۱۲,۰۰۰ تا ۱۴,۰۰۰ واحد در سال.
بنابراین اجازه دهید بگویم که این بیشتر است، اجازه دهید بگویم جاده‌ها هنوز هم ظرفیت زیادی دارند، نه فقط برای استیشن واگن، قطعاً بخش جالب دیگری نیز در آینده هست.

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class

درست است که امسال شاسی بلند‌های این شرکت بخت و اقبال خوبی پیش رو دارند اما طبیعتاً مرسدس بنز همه گزینه‌ها را در نظر می‌گیرد. این چیزی است که سازندگان خودرو انجام می‌دهند، آنها همه‌چیز را در نظر می‌گیرند، ممکن است با R-کلاس و دیگر کلاس‌ها، مایل به کسب موقعیت‌های موفقیت‌آمیز در بازارهای جهانی باشند.

Mercedes R-Class

Mercedes R-Class

نویسنده : ادمین | تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 | بازدید ها : 149 بار

قلب جهنمی برای جیپ گرندچروکی




تاکنون پیشرانه SRT هلکت با قدرت اعجاب‌برانگیز ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر، توانسته خودروهای داج چارجر و چلنجر را به مرتبه‌ای والا رهنمون شود.

 

تاکنون پیشرانه SRT هلکت با قدرت اعجاب‌برانگیز ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۸۸۰ نیوتن متر، توانسته خودروهای داج چارجر و چلنجر را به مرتبه‌ای والا رهنمون شود. با این وجود، استفاده از این قوای محرکه برای شاسی‌بلند جیپ چروکی نیز از همان ابتدا مطرح اما پشت چراغ قرمز تأیید مقامات فیات-کرایسلر متوقف شده بود.

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8

اکنون گزارش‌های جدید حاکی از این است که چراغ سبز برای مدل هلکت جیپ گراند چروکی با کد داخلی پروژه K روشن شده است.

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8

جیپ گرند چروکی با این پیشرانه با نام Trackhawk شناخته شده و سال ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شود. پیشرانه ۶.۲ لیتری HEMI V8 همان موتور هلکت است که با یک گیربکس ۸ سرعته خودکار ساخت ZF هر چهار چرخ خودرو را به حرکت وا می‌دارد.

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8

Jeep Grand Cherokee SRT8 interior

این خودرو با بیشینه سرعت ۳۲۱ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۳ ثانیه‌ای خود، در قامت یک سوپراسپرت شاسی‌بلند، هر خودرویی را به چالش می‌کشد و البته طبیعی است که سریع‌ترین خودروی SUV جهان نیز خواهد بود. در مقایسه، پورشه کاین توربو S شتاب صفر تا ۹۶ را در ۳.۸ ثانیه برجای گذاشته و به بیشینه سرعت ۲۸۳.۲ کیلومتر بر ساعت دست می‌یابد.

Jeep Grand Cherokee SRT8 interior

Jeep Grand Cherokee SRT8 interior

جدا از صحت و عملی بودن این آمارها و اعداد غیر رسمی، می‌توان Trackhawk را خودرویی شجاع دل و بسیار فراتر از مدل فعلی SRT آن دانست.  در حال حاضر با پیشرانه ۶.۴ لیتری بدون سوپرشارژر و با تنفس طبیعی ۴۷۰ اسبی و ۶۳۰ نیوتن‌متری کمی سریع‌تر از نسخه استاندارد این خودرو است. نسخه SRT گرندچروکی(تصاویر متعلق به نسخه SRT می‌باشند)

نویسنده : ادمین | تاریخ : شنبه 20 تير 1394 | بازدید ها : 189 بار

معرفی داستر اورُچ، پیکاپ کوچک رنو/فیلم




اولین مدل رسمی وانت با نام تجاری فرانسوی رنو بر اساس پلتفرم کم‌هزینه SUV داچیا داستر طراحی شده و قرار است در درجه اول برای بازارهای آمریکای جنوبی که در آن‌ها سالانه نزدیک به یک میلیون دستگاه پیکاپ به فروش می‌رسد، عرضه شود.

Renault Duster Oroch

Renault Duster Oroch

Renault Duster Oroch

Renault Duster Oroch

رنو داستر اورُچ بر اساس یک مدل مفهومی که در اواخر سال گذشته در برزیل به نمایش گذاشته شد طراحی می‌شود، و این به ما یک ایده بسیار دقیق از ماشین تولیدی داده است و رنگ و مدل چراغ‌ها بر اساس حدس و گمان طراحی شده اما در غیر این صورت، طراحی بقیه قسمت‌ها تقریباً یکسان است.

Renault Duster Oroch interior

Renault Duster Oroch interior

Renault Duster Oroch interior

Renault Duster Oroch interior

رنو درباره اورُچ می‌گوید:

دسترسی بی‌عیب و نقص به لطف وجود چهار درب، فضای سخاوتمندانه داخلی با در نظر گرفتن پنج صندلی مناسب، ظرفیت بار سخاوتمندانه و استحکام و قابلیت اطمینان اثبات‌شده رنو داستر.

  • Renault Duster Oroch 06

    Renault Duster Oroch 02

  • Renault Duster Oroch 04

    Renault Duster Oroch 02

  • Renault Duster Oroch 03

    Renault Duster Oroch 02

  • Renault Duster Oroch 02

    Renault Duster Oroch 02

از نظر طراحی ظاهری، سپرها، ستون C و چراغهای بزرگتر عقب، از تفاوتهای این مدل با نوع SUV می باشند. طول فضای بار این خودرو، ۱.۳۵ متر و ظرفیت بارگیری آن ۶۵۰ کیلوگرم می باشد. کابین نیز کاملا مشابه نسخه SUV داستر است و همچنین از سیستم سرگرمی جدید چندرسانه‌ای همراه ناوبری و صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی بهره می‌برد. در آرژانتین، داستر اورُچ با موتورهای چهار سیلندر ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری بنزینی با قدرت های ۱۱۵ و ۱۴۸ اسب بخار و در دو نسخه پایه دیفرانسیل جلو و ۴×۴ سفارشی عرضه خواهد شد.

نویسنده : ادمین | تاریخ : پنجشنبه 18 تير 1394 | بازدید ها : 139 بار

جگوار با اجرای پروژه های جدید، مسیر را برای ورود ماشین های خودران هموار می کند




جگوار یکی از نامداران صنعت خودروسازی دنیاست که تلاش دارد خود را با پیشرفت های به دست آمده در حوزه تکنولوژی همگام کند و همچون رقبایش از کاروان تغییر عقب نماند.  از همین رو، اینکه محصولات آتی کمپانی مذکور روزی بتوانند مغز شما را تحت نظر گرفته، سلامتی تان را دنبال نمایند و اقدامات شما را پیش بینی کنند نباید چندان هم دور از ذهن به نظر بیاید.

شاید این قابلیت ها شبیه به امکاناتی باشند که پیشتر در فیلم های علمی و تخیلی دیده اید اما همگی شان در دستور کار شرکت Jaguar Land Rover قرار دارند که قصد دارد خودروهایی هوشمندتر و ایمن تر را تولید نماید.

این کمپانی امروز جزئیات مربوط به پروژه تازه اش را منتشر کرد و این در حالی است که هفته گذشته هم از تولید حسگرهایی با قابلیت تشخیص دست انداز خبر داده بود.

ولفگنگ ایپل مدیر بخش تحقیق و فناوری این شرکت می گوید: «باور داریم برخی از تکنولوژی هایی که هم اکنون در حوزه هوا و فضا و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به بالا بردن امنیت جاده ها و بهبود تجربه رانندگی کمک کنند. ما در این پروژه های تحقیقاتی بررسی می کنیم که چطور می توانیم از این پیشرفت ها به نفع مشتریان خود و همچنین دیگر کاربران سطح جاده بهره بگیریم.»

به جرات می توان فناوری پایش مغزی جگوار را پیشرفته ترین پروژه در این حوزه خواند؛ پروژه ای که با اجرایی شدنش، ماشین های تولیدی کمپانی مورد بحث این قابلیت را پیدا می کنند که بفهمند آیا راننده توجه خود را به سطح جاده معطوف کرده یا اینکه غرق در رویاهای خویش است و در صورتی که تشخیص دهد راننده تمرکز خود را از دست داده، مجددا او را هوشیار می کند.

jaguar-mid-air-touch

کمپانی سازنده اظهار داشته این کار با پایش امواج مغزی فرد امکان پذیر خواهد شد که نشان می دهند شخص خسته است یا حواسش به نقطه دیگری معطوف گردیده.

اما مشکلی که در رابطه با این تکنولوژی وجود دارد (جدای از مساله اطمینان پذیری اش) آن است که پایشگرهای فعلی امواج مغزی عمدتا شامل یک هدست می شوند اما جگوار می گوید باید بتواند این امواج را با استفاده از حسگرهایی که روی فرمان ماشین تعبیه می شوند تحت نظر بگیرد و در نتیجه احتمال می رود که به دنبال کسب تکنولوژی مورد استفاده ناسا برای پایش تمرکز حواس خلبانان باشد.

جگوار می گوید که اگر این فناوری عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد، ممکن است که با افزودن نوعی مکانیزم لرزشی در فرمان یا پدال ها، هوشیاری و تمرکز حواس را به رانندنگان باز گرداند.

اما اگر این فناوری کارگر نیافتد شاید شرکت یاد شده به استفاده از آیکون ها و صداهای هشدار دهنده بسنده نماید. روشن است که توسعه این فناوری می تواند نقش بسزایی در بهبود ایمنی سطح جاده ها در عصر کنونی داشته باشد اما شرکت مورد بحث معتقد است که این فناوری سودمندی اش را زمانی نشان می دهد که ماشین های خودران وارد جاده ها شوند. همانطور که احتمالا می دانید این خودروها ممکن است در برخی مواقع هدایت ماشین را به راننده واگذار نمایند و به همین خاطر ضروری است که سیستم هدایت خودکار ماشین از هوشیاری و تمرکز حواس راننده اطمینان لازم را کسب نماید.

اما نگرانی بالای جگوار در حفظ ایمنی سرنشینان ماشین های تولیدی اش باعث شده که پایش وضعیت سلامتی رانندگان را نیز در نظر بگیرد و برای این منظور به افزودن تکنولوژی های لازم برای اندازه گیری ضربان قلب و تنفس راننده بیاندیشد.

این شرکت اعلام داشته که مشغول تست نوعی «حسگر در سطح پزشکی» است که قابلیت کارگذاری در داخل صندلی ها را دارد و می تواند ضربان قلب و تنفس را نیز از طریق لرزش تحت نظر بگیرد.

جگوار امید دارد که این حسگرها بتوانند «حمله بیماری های جدی و ناگهانی» را تشخیص داده و اطلاعات کافی را در اختیار ماشین بگذارند تا تشخیص دهد که راننده چه زمانی حال و روز مساعد برای رانندگی را ندارد (شاید این اتومبیل ها آنقدر هوشمند شوند که پس از تشخیص مشکل، به صورت خودکار راننده را به بیمارستان برسانند).

یکی دیگر از نکات جالب توجه در رابطه با این سیستم آن است که طبق گفته جگوار، ماشین های آتی آن حتی می توانند بگویند که آیا راننده استرس دارد یا خیر و سپس با پخش یک موسیقی ملایم یا روشن کردن نورهای آرامش بخش، او را به وضعیت عادی باز گرداند.

پروژه های دیگر روی افزایش هوشیاری راننده در کوتاه مدت تاکید دارند.

دو پروژه یاد شده تا حدودی روی افزایش ایمنی اتومبیل های خودران تاکید دارند، با این همه، جگوار دو پروژه دیگر را نیز در دست اجرا دارد که بیشتر برای بالا بردن ایمنی خودروهای فعلی دنبال می شوند.

یکی از این پروژه ها «پدال شتاب دهنده لمسی» نام دارد که با رد کردن محدوده سرعت توسط راننده یا نزدیک شدن بیش از حد به یک ماشین، باعث لرزش پدال ها شده و از این طریق راننده را هوشیار می کنند.

پروژه دیگر به نوعی سیستم سرگرمی مربوط می شود که می تواند پیش از فشردن دکمه ها توسط راننده آن را تشخیص دهد. در این سیستم قطعا از نوعی دوربین برای دنبال کردن دست راننده و پیش بینی حرکات آن استفاده خواهد شد. حتی احتمال می رود که از امواج فراصوتی برای ایجاد عمل اشاره (تپ) یا تقلید حس در انگشت فرد استفاده گردد.

این فناوری با هدف کاهش مدت زمانی توسعه می یابد که راننده برای نگاه کردن به سیستم سرگرمی ماشین نیاز دارد (جگور اعلام کرده که در تست های صورت گرفته روی تکنولوژی مذکور، زمان مورد نیاز راننده برای انتخاب دکمه در حدود ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است) اما اگر تکنولوژی یاد شده آنطور که انتظارش می رود عمل نکند، به نظر می آید که فرایند فشردن دکمه ها از طریق آن، بیش از اندازه زمان بر و ناامید کننده شود.

مشخص نیست که تا عملیاتی شدن این پروژه ها چه اندازه زمان نیاز است و برخی از آنها برای اتومبیل هایی طراحی می شوند که هنوز تا ورود به سطح جاده ها به زمان زیادی نیاز دارند با این همه، جزئیاتی که شرکت سازنده در رابطه با فناوری های پیشرفته در دست ساختش برای بهبود ماشین ها مطرح کرده، فوق العاده اند و تصویری که آنها از خودروهای آتی ارائه می دهند به مراتب فراتر از چیزی است که زمانی در مورد یک ماشین پیشرفته در ذهن داشتیم

نویسنده : ادمین | تاریخ : سه شنبه 16 تير 1394 | بازدید ها : 175 بار

خودروی سه‌چرخه الکتریکی مورگان




شرکت مورگان قصد دارد تا در جشنواره سرعت Goodwood، از یک کانسپت تمام الکتریک به نام EV3 که بر پایه ۳ چرخه محبوب این شرکت طراحی‌شده پرده‌برداری کند

 

شرکت مورگان قصد دارد تا در جشنواره سرعت Goodwood، از یک کانسپت تمام الکتریک به نام EV3 که بر پایه ۳ چرخه محبوب این شرکت طراحی‌شده پرده‌برداری کند. مورگان قبلی از یک موتور ۲.۰ لیتری دو سیلندر بنزینی برخوردار بود که در این نسخه با یک موتور الکتریکی با توان ۷۵ کیلووات برابر با ۱۰۰ اسب بخار، جایگزین شده است. ادعای عجیب در مورد EV3 این است که گفته‌شده حتی سبک‌تر از برادر ۴۵۰ کیلوگرمی بنزینی‌اش است.

Morgan EV3 concept

Morgan EV3 concept

این شرکت بریتانیایی می‌گوید نمونه اولیه آن در حال حاضر کاملاً توسعه‌یافته و برای تولید تا پایان سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی‌شده است. این دومین وسیله نقلیه الکتریکی هست که مورگان تولید کرده است. اولین خودرو این شرکت، پلاس E بود که در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد.

Morgan EV3 concept

Morgan EV3 concept

همانند بقیه وسایل نقلیه شرکت مورگان، EV3 هم با دست تولید خواهد شد و منحصراً برای کسانی ساخته می‌شود که طرفدار پروپاقرص محیط‌زیست هستند.

Morgan EV3 concept

Morgan EV3 concept

نویسنده : ادمین | تاریخ : جمعه 12 تير 1394 | بازدید ها : 181 بار

اتومبیل کانسپت تویوتا برای آموزش رانندگی




این اتومبیل کانسپت در نمایشگاه Tokyo Toy Fairسال ۲۰۱۵ معرفی شد و صرفاً جهت آموزش رانندگی به کودکان طراحی شده است.

طول این اتومبیل کانسپت از سپر جلو تا سپر عقب حدود ۱۱۸ اینچ است و عرضی معادل ۵۲ اینچ دارد. ارتفاع این اتومبیل تنها ۴۸ اینچ است. ظاهر این اتومبیل دارای یک طراحی ساده و کاربردی است که با چراغ‌های گرد جلو، یک سپر لوله‌ای، گلگیرهایی به سبک موتورسیکلت و چرخ‌های استیل مشکی‌رنگ به نمایش گذاشته شده است.

همچنین پنل‌های بدنه این اتومبیل را می‌توان به راحتی تعویض کرد. در نتیجه زمانی که کودک از راندن یک اتومبیل مختص جاده‌های ناهموار خسته شود، می‌توان دو صندلی نزدیک یکدیگر نصب کرد و همچنان فضایی برای پاها نگهداشت. پدال‌ها و فرمان این اتومبیل قابل تنظیم هستند. در نتیجه کودکان تمام گروه‌های سنی می‌توانند پشت فرمان بنشینند. شرکت تویوتا تأکید دارد سرنشین بالغی که در صندلی عقب می‌نشیند، به راحتی به تمام کنترل‌ها دسترسی دارد تا در صورت بروز مشکل، مداخله نماید.

 تویوتا

تویوتا

قدرت این اتومبیل از یک موتور الکتریکی کوچک تأمین می‌شود که از یک بسته باتری جمع‌وجور بهره می‌برد. با این حال هنوز اطلاعات فنی بیشتری اعلام نشده است. اتومبیل Camatte مطمئناً مجاز به رانندگی در خیابان‌های عادی نیست. با این حال می‌توان از آن در ملک‌های خصوصی یا مسیرهای خاص استفاده کرد. اگرچه ساخت چنین اتومبیل کانسپتی عملی است؛ اما شرکت تویوتا اعلام نکرده در آینده چه برنامه‌ای برای این اتومبیل دارد. حتی اگر این اتومبیل به تولید انبوه برسد، هنوز مشخص نیست که در سایر کشورها ارائه شود یا خیر

نویسنده : ادمین | تاریخ : چهارشنبه 10 تير 1394 | بازدید ها : 129 بار